در زمان تحویل سفارشاتی که توسط پیک و یا پست ارسال می شوند، پیش از دریافت کامل و رفتن پیک از محل، سفارش را نسبت به هرگونه آسیبی که ممکن است در زمان حمل و نقل به آن وارد شده باشد بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه اشکال مانند شکستگی، پارگی و... فرد حاضر در محل و پشتیبانی پاورفید را مطلع سازید.
در صورت نیاز برای هماهنگی زمان بندی ارسال مرسولههایی که از طریق پیک ارسال می شوند، با ما تماس بگیرید.
زمان بندی ارسال نیز بسته به فاصله شما و همچنین پروتکلهای شرکت پست متغیر است. برای پیگیری آن از شماره پیگیری مرسوله و سامانه اینترنتی شرکت پست و همچنین دیگر پلهای ارتباطی شرکت استفاده کنید. در صورت نیاز به تماس و رفع هر گونه سوال یا مشکل با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.