سبد خرید خالی می باشد
کود ارگانیک پاورفید بسته 250 گرمی

کود ارگانیک پاورفید بسته 250 گرمی


بدون بو، ضد حشره و بسیار اثربخش و مناسب برای ریشه‌زایی، پاجوش‌دهی و رشد تمام گیاهان آپارتمانی
169,000 تومان  

كود پاورفید، كامل است و همه عناصر لازم گیاه را دارد و دیگر نیازی به استفاده از سایر كودها ندارید. از همه مهمتر این كود، ارگانیك است و باعث تقویت ریشه و افزایش ایمنی گیاه میشود. كودهای شیمیایی مثل سه بیست به مرور ریشه را ضعیف می‌كنند و پس از چند ماه بدلیل عدم جذب توسط ریشه، رشد گیاه كم كم متوقف می‌شود.

کود ارگانیک پاورفید با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا فرآوری و فرمولاسیون شده و به عنوان مکملی طبیعی و مغذی، مناسب برای تمام گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، سبزیجات، درختچه‌ها و درختان بوده و محرک قوی شکوفه‌زنی و ریشه‌زایی است که علاوه بر غیر سمی بودن، کاملا با محیط زیست سازگار است. کود ارگانیک پاورفید کاملا خالص و با اثربخشی بالا و عاری از هرگونه مواد پرکننده اضافی مثل شن و ماسه می باشد.

مکمل‌های ارگانیک‌ پاورفید بدون بو، ضد حشره و بسیار اثربخش و مناسب برای ریشه‌زایی، پاجوش‌دهی و رشد تمام گیاهان آپارتمانی از جمله : دیفن باخیا، سانسوریا، زاموفیلیا، شفلرا، حسن یوسف، پتوس، انواع نخل و انواع درخچه های تزئینی و درختان میوه و سبزیجات

ترکیبات کود ارگانیک پاورفید

پاورفید از پروتئین خام و 13 عنصر اصلی مورد نیاز گیاهان از قبیل نیتروژن، پتاسیم، فسفر، بور، منیزیم، مس و کربن تشکیل شده است. پاورفید بدون بو بوده و برای نگهداری در منازل مناسب است.

کود ارگانیک پاورفید:

روش اول: مقدار یک قاشق غذاخوری کود ارگانیک پاورفید را در یک و نیم لیتر آب مخلوط نموده و هر سه هفته یكبار گیاهان خود را با آن آبیاری کنید.

روش دوم: زمان تعویض گلدان هر کیلو خاک مناسب گلدان را با ١٠ گرم کود ارگانیک پاورفید مخلوط کنید.

نکات استفاده از پاورفید:

  • برای گیاهانی که کود های شیمیایی استفاده کرده اند یا جوان هستند، در زمان اولین نوبت كوددهی نصف قاشق غذاخوری را در یك و نیم لیتر آب حل نموده و با آن محلول گیاه را آبیاری كنید. رسوبات ته‌نشین شده را به گیاهان ندهید تا گیاه كم كم آماده تركیبات كود جدید شود. بعد از دو هفته مجددا مرحله قبل تكرار شود با این تفاوت كه سه چهارم قاشق غذاخوری را در یك و نیم لیتر آب حل کنید. بعد از گذشت یك ماه مطابق دستورالعمل مندرج در پشت پاكت كود اقدام نموده و از رسوبات ته‌نشین شده نیز به گیاه داده شود.
  • به دلیل حفظ رطوبت خاک توسط کود ارگانیک پاورفید باید فاصله ی آبیاری ها را بیشتر کرد.
  • کاکتوس: از کود پاورفید یک ماه یکبار به گیاه داده شود.
  • بنسای: از کود پاورفید یک ماه یکبار به گیاه داده شود.
  • بامبو و گیاهان در آب: کود را در آب دیگر بریزید و هم بزنید و یک ساعت صبر کنید. سپس بخش مایع محلول را به اندازه یک یا دو قاشق هر سه هفته یک بار به مایع بامبو یا گیاه خود اضافه کنید.
  • استفاده بیش از حد از هر كودی منجر به داشتن اثر معكوس و از بین رفتن گیاه می‌شود.

سوالات متداول

آیا در کنار پاورفید، گیاه نیاز به مصرف کود دیگری نیز دارد؟

خیر. پاورفید کودی کامل و تمام ارگانیک است و تمام نیاز گیاه به کود را رفع می کند. باعث تقویت ریشه و همچنین و افزایش ایمنی گیاه می شود.

مزیت پاورفید نسبت به دیگر کودهای شیمیایی گیاهان چیست؟

کودهای شیمیایی مانند NPKها در ابتدا باعث رشد سریع و شکوفایی گیاه می شوند، اما به مرور زمان و در مدت زمان طولانی به دلیل شوک ابتدایی که به گیاه وارد می کنند، ریشه گیاه را ضعیف می کنند و باعث تضعیف و بیماری گیاه می‌شوند. پاورفید جایگزین مناسبی برای این دسته از کودهاست و به دلیل ارگانیک بودن، اثرهای تخریبی کودهای شیمیایی را ندارد، و اثری به مرور اما بسیار ماندگار می‌گذارد.

آیا در کنار پاورفید نیاز به کودهای دیگر ریشه زا یا هورمون‌های رشد هست؟

گیاهان به ١٣عنصر اصلی نیاز دارند كودی كه همه این عناصر را دارد به نام کود کامل معروف است. پاورفید یک کود کامل و ارگانیک است که هر 13 عنصر مورد نیاز گیاه را داراست. استفاده از دیگر هورمون‌های رشد که عموما شیمیایی هستند، به دلیل اثرات مخرب خود در دراز مدت توصیه نمی شود.

کود ارگانیک پاورفید برای چه گیاهانی مناسب است؟

مکمل‌های ارگانیک‌ پاورفید بدون بو، ضد حشره و بسیار اثربخش و مناسب برای ریشه‌زایی، پاجوش‌دهی و رشد تمام گیاهان آپارتمانی از جمله: دیفن‌باخیا، سانسوریا، زاموفیلیا، شفلرا، حسن یوسف، پتوس، انواع نخل و... است. همچنین برای درختچه ها، سبزیجات و صیفی نیز مناسب است. با تغییراتی کوچک در میزان مصرف میتوان از آن برای انواع کاکتوس نیز استفاده کرد.

آیا می‌توان از کود ارگانیک پاورفید برای انواع کاکتوس یا بنسای استفاده کرد؟

بله، فقط به دلیل حفظ رطوبت خاک توسط پاورفید باید یک ماه یکبار به گیاه داده شود و فاصله آبیاری ها را بیشتر کرد.

آیا پاورفید برای بامبو مناسب است و چگونه باید استفاده شود؟

بله، کود را در آب بریزید و هم بزنید و یک ساعت صبر کنید. سپس بخش مایع محلول را به اندازه ی یک یا دو قاشق به مایع بامبو اضافه کنید. سه هفته یک بار.

بهترین مکمل در کنار پاورفید چیست؟

هیومیک اسید در کنار پاورفید بهترین مکمل است؛ هیومیك ماده‌ای ارگانیك است كه علاوه بر اینكه باعث افزایش جذب عناصر توسط گیاه میشه، PH خاك را تنظیم می‌كند و حاصلخیزی خاك را حفظ می‌كند، حتی اگر مدت طولانی خاك تعویض نشود. مصرف آن در کنار پاورفید بسیار توصیه می شود.

آیا پاورفید برای پاجوش‌دهی مفید است؟

پاورفید باعث افزایش دسترسی گیاه به فسفر می شود و از این رو مناسب پاجوش‌دهی است.

وزن: 250/00 lb(s)

جهت ثبت نظرات خود اابتدا وارد شوید
فروش ویژه

خرید اینترنتی نیازمندی‌های گل و گیاه و تحویل درب منزل تنها با 10,000 تومان

هم اکنون میتوانید از فروشگاه اینترنتی پاورفید، پک کودپاورفید + هیومیک اسید را با تخفیف ویژه خریداری کنید، همچنین انواع خاک گیاهان مختلف، سم ها و قارچ کش های مورد نیاز گیاهان بیمار و سنسور هوشمند زمان آبیاری گیاهان را نیز میتوانید از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید و به سرعت درب منزل تحویل بگیرید.

DNN